1. Alin /
  2. FAQ

FAQ

Чи потрібно бронювання автомобіля оплачувати наперед?

Передплата при бронюванні автомобіля не потрібна. Оплата здійснюється на місці під час підписання договору в офісі компанії або за адресою яка буде надана для подачі автомобіля. Але все ж просимо Вас відповідально планувати оренду автомобіля, і вчасно попереджати нас про будь-які зміни в планах або про скасування оренди.

Як і де взяти машину в оренду?

Забронюйте авто на сайті через форму замовлення або за номером телефону +38 098 777 16 00 (Viber, WhatsApp і Telegram). Забрати автомобіль ви можете у наших точках видачі: https://alin.ua/contacts. Або ми доставимо його на потрібну локацію (вартість уточнюйте в менеджера).

Чи можу я передати авто третій особі?

Передача третій особі без нашого відома заборонена. Ми впишемо в договір прокату декількох додаткових водіїв, якщо на момент передачі авто нам будуть надані їхні водійські посвідчення та паспорти. Дана послуга оплачується додатково.

Яким способом оплати я можу скористатись?

За оренду авто ви можете розрахуватися як готівкою, так і банківською карткою (Visa, MasterCard).

Як отримати знижку?

Беріть авто в прокат на максимально тривалі терміни. Станьте постійним клієнтом нашого автопрокату. Вже з другої оренди Вас чекають приємні бонуси.

Я хочу взяти автомобіль в одному місті, а повернути в іншому, таке можливо?

Таке можливо, це послуга "one way", і вона буде платною, уточнюйте у нас вартість послуги вказавши місто отримання та місто повернення автомобіля.

Які додаткові доплати з мене можуть попросити при поверненні автомобіля?

Такі доплати можуть просити:

  • Оплатити хімчистку - залишки від напоїв, шоколаду .... в салоні автомобіля
  • Оплату за перепробіг - умови пробігу обговорюються при складанні договору прокату.
  • Оплату за пошкодження автомобіля, якщо вони зроблені в період вашої експлуатації машини і не заявлені в поліцію і менеджеру нашої компанії.
  • Оплата за паливо, вірніше його недостачу (ми видаємо автомобілі з повним баком).
  • Оплата мийки, якщо Ви повертаєте авто брудним (ми видаємо автомобілі чисті всередині та ззовні).

Що робити, якщо трапилось ДТП?

Якщо трапилось ДТП:

1. Не з'їжджайте з місця аварії ні за яких обставин.

2. Перетелефонуйте менеджеру нашої компанії за номером +38 098 777 16 00 (Viber, WhatsApp, Telegram).

3. Обов'язково викличте Поліцію.

4. Дочекайтеся оформлення документів патрулем, отримаєте акт про подію від Поліції.

Що робити якщо у мене поламається автомобіль?

Обов'язково відразу сповістити менеджера нашої компанії за телефоном +38 098 777 16 00. Ми зобов'язуємося надати технічну допомогу клієнту або швидкий ремонт (якщо можливо). Якщо ремонт займе багато часу, ми надамо клієнтові автомобіль-підміну.

На мою карту не повернувся завдаток і банк сказав, що ви його списали, я брав у вас автомобіль і вже повернув вам його декілька днів тому. Де мої гроші?

Ми не списуємо гроші на завдаток, а блокуємо. І за фактом повернення автомобіля ми розблокуємо гроші протягом 24 годин і надамо Вам чек з терміналу і/або акт прийому автомобіля. Як правило, завдаток повертається на карту Вам або миттєво, або протягом 2-3 робочих днів але не більше 30 днів - залежить від вашого банку.

Ви відразу повертаєте завдаток?

Ми повертаємо завдаток за фактом повернення автомобіля, якщо Ви повернули його чистим, і ми маємо можливість оглянути на предмет нових пошкоджень. В іншому випадку ми зможемо повернути кошти після того, як буде проведена мийка автомобіля упевнившись, що на ньому немає нових пошкоджень, але не пізніше чим 24 години з моменту повернення авто.

Ви забираєте документи на термін оренди?

Ні, ми робимо тільки скан-копію або фото документів при складанні договору.

Я громадянин США, чи можу я скористатися прокатом?

Так, Ви можете скористатися, але у Вас, крім національного водійського посвідчення має бути ще й міжнародне, тобто International Driving License або International Driving Permit.

Яке водійське посвідчення підійде для прокату автомобіля?

Ми приймаємо будь-яке посвідчення, будь-якої держави, але водійське посвідчення повинно бути дубльовано латиницею і обов'язкова наявність категорії «В». Для водійських посвідчень країн США, Канади, Австралії, ОАЕ, деяких арабських країн та інших країн Південної Америки обов'язково потрібно мати дозвіл на водіння за кордоном (міжнародне водійське посвідчення).

Автомобіль застрахований? Я повинен доплачувати за страховку додатково?

У стандартний тариф на оренду автомобіля включена страховка ОСЦПВ (цивілка). Цей вид страховки включає обмеження ризику клієнта в межах страхового депозиту (завдатку за автомобіль, або франшиза). Сума завдатку залежить від класу авто (від 300 до 1000 євро). Також є можливість, за додаткову плату оформити страховку з нульовою франшизою.

Чому я повинен залишати завдаток за автомобіль, і чи обов'язково це робити?

Завдаток за автомобіль - це, франшиза, тобто та сума, яка не буде виплачена страховою компанією в разі пригоди, тому дана сума буде покриватися за рахунок завдатку клієнтом. Але у випадку оформлення страховки з нульовою франшизою, Ви залишаєте паливний депозит, на випадок якщо автомобіль повернеться з неповним баком, ми віднімемо різницю з нього.

Чи можна орендувати автомобіль без застави?

Звичайно, але при оренді машини від трьох діб! Ви залишаєте тільки паливний депозит та отримуєте автомобіль в оренду з повним баком. Здати автомобіль ви маєте з такою ж кількістю пального, або ми віднімемо доплату за недостачу з депозиту.

Яка резина на автомобілях?

Влітку - літня, взимку - зимова. Наші автомобілі завжди взуті по сезону.

icon